Dom>szkoła>Dom

Poniedziałek, 11 maja 2009 · Komentarze(0)
Kategoria Szkoła
O 7 gadałem jeszcze z Kundellem na gg :D Wyjechałem z domu o 7:16. Jak przebierałem koszulke niemiła niespodzianka, bo brałem pierwszą jaka natrafiła się w szafie dla tych lepszych rzeczy i niestety musiałem ją gdzieś nieźle uwalić skoro po praniu nie wszystko poszło do kanalizacji... Ale jakoś przetrwałem i kolega mówił, że nawet nie widać ^^.
Wracało się bosko :D Jakoś tak polubiłem powrót przez Hetmańską, 3-go i dalej już Marszałkowska i Warszawska ścieżką szybko bo amor ładnie chodzi, chodź dalej za miękki.
W Głogowie zatrzymałem się na "automat" bo zobaczyłem kuzynke to zjedliśmy razem, później pojechałem pod gimnazjum to akurat wielu kumpli kończyło lekcje, śmiałi ze mnie że mam nawalone w głowie jeździć do szkoły rowerem.
Już mi się nudzi to ciągłe poprawianie własnego rekordu w dotarciu do szkoły i później do domu, więc może o tym już będę pisał b. rzadko jak zejdę do 1.15h to napiszę o ile to kiedyś nastąpi na tym rowerq. Chciałbym przejechać się z 200km kolarką i zobaczyć jak to idzie.